Enquêteresultaten
Kan beter
Voldoende
Goed
Niet ingevuld / N.V.T.
Samenvatting
Er zijnTotaal | Master | Sport | Tour | Expert | |
---|---|---|---|---|---|
Aantal respondenten: | 42 | 14 | 12 | 15 | 1 |
Percentage beantwoord met kan beter: | 11% | 12% | 12% | 8% | 1% |
Percentage beantwoord met voldoende: | 12% | 10% | 13% | 13% | 14% |
Percentage beantwoord met goed: | 77% | 78% | 75% | 79% | 85% |
Totaalscore: | 8.6 | 8.6 | 8.5 | 8.7 | 9.1 |
START -
4, 6, 32,0
Verzorging
|
3, 6, 33,0
Logistiek bij aankomst
|
2, 5, 35,0
Duidelijkheid reglement
|
2, 8, 32,0
Kwaliteit rallyschilden en (deur-)stickers
|
2, 8, 27,5
Servicewagen aanwezig
|
2, 2, 36,2
Kwaliteit routeboek
|
ROUTE -
1, 2, 39,0
RC\'s duidelijk zichtbaar
|
2, 12, 28,0
Gemiste kansen (verwacht u een RC?)
|
5, 7, 25,5
Geconstateerde uitzettersfouten
|
4, 8, 30,0
Kwaliteit onverharde wegen
|
0, 7, 31,4
Lengte neutrale routes
|
1, 3, 37,1
Verkeersobstakels: pontjes - optochten - files - drempels
|
4, 10, 26,2
Variatie kaartleessystemen
|
1, 4, 37,0
Routes door woonwijken
|
0, 8, 33,1
Verkeerstechnisch gevaarlijke punten
|
8, 5, 27,2
Tankgelegenheid aangegeven
|
ROUTE INDRUK -
0, 1, 41,0
Indruk hoeveelheid onbemande controles
|
0, 3, 39,0
Indruk hoeveelheid bemande controles
|
16, 2, 24,0
Voldoende tijd beschikbaar voor het traject
|
1, 3, 35,3
Indruk hoeveelheid keercontroles (HK)
|
1, 7, 31,3
Indruk hoeveelheid omrijroutes
|
2, 9, 30,1
Indruk hoeveelheid kaartmanipulaties
|
LUNCH -
8, 8, 26,0
Voldoende tijd voor lunch (minstens 1/2 uur)
|
4, 11, 27,0
Logistiek parkeren bij lunch
|
3, 5, 24,10
Voldoende eten voor laatkomers bij lunch?
|
AFLOOP -
2, 9, 29,2
Toegankelijkheid organisatie/uitzetter?
|
13, 13, 16,0
Kwaliteit en snelheid rekenkamer
|
3, 5, 30,4
Voldoende eten voor laatkomers bij finish?
|
ALGEMEEN -
1, 3, 38,0
Kwaliteit organisatie
|
1, 4, 37,0
Ervaring uitzetters
|
7, 5, 30,0
Tevredenheidsfactor
|